Klachten/problemen?

Alle medewerkers van het Sint-Andriesziekenhuis streven naar een zo goed mogelijke opvang, verzorging en begeleiding van u en uw familie tijdens uw verblijf in het ziekenhuis. Kwaliteit in alle aspecten van de zorgverlening is ons dagelijks streven. Het kan gebeuren dat u, ondanks onze inzet en inspanningen, niet volledig tevreden bent over bepaalde aspecten van uw behandeling of verblijf. Volgens de Wet van 22 augustus 2002 betreffende de rechten van de patiënt kunt u dan een klacht formuleren.

Wij zouden de suggestie willen doen om eventuele klachten of problemen zo vlug als mogelijk en in eerste instantie met de rechtstreeks betrokkenen (arts, hoofdverpleging ...) te bespreken, om liefst nog tijdens uw contact met, of uw verblijf in, het ziekenhuis te proberen tot een oplossing te komen. Met al uw vragen, opmerkingen, klachten of suggesties kunt u zich op elk ogenblik ook richten tot de ombudspersoon. 

Klacht indienen kan op volgende manieren: 

  • schriftelijk t.a.v. de ombudspersoon
  • via persoonlijk contact na telefonische afspraak
  • via e-mail
  • telefonisch
  • per fax

Ombudsdienst contacteren?

Deze website gebruikt cookies en scripts om je surfervaring zo veel mogelijk te optimaliseren.

zijn nodig voor de correcte werking van de website

verbeteren de gebruikservaring

verzamelen geanonimiseerde gebruikersgegevens

worden gebruikt door Facebook, Youtube,...

worden gebruikt voor het verzamelen van marketing informatie en het aanbieden van relevante advertenties


Enkel geselecteerde cookies accepteren | Wissen